Direktlänk till inlägg 19 december 2011

Frusen

Av lailapersdotter - 19 december 2011 11:29

Frusen i vinden.

Kall nos.

Kalla fötter.

Hungern ropar efter mat

Kroppen längtar efter värme och kärlek.

Frusna tassar har mist sin känsla för att gå

stannar kvar i snön,

Domnar bort.

Ingen lyssnar.

Ingen ser.


© LJ 


 
 
Spanarens

Spanarens

2 januari 2012 15:35

Det är igen tävling utan man får skicka in sina bidrag året om. Bland alla insända bidrag så lottas det ut trisslotter och därför så behöver dom namn + adress när du skickar in ditt bidrag.

Kan du inte mejla mig privat så att jag får se om din nya mejladress fungerar. Har du inte kvar min mejl så gå in via min presentationsruta på bloggen.

/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lailapersdotter - 15 augusti 2013 14:03

                   

Av lailapersdotter - 15 augusti 2013 13:42

                                      Om du är intresserad av att köpa en tavla eller en bild, så hör gärna av dig . Mvh Laila ...

Av lailapersdotter - 21 maj 2013 12:18


  Denna bilden håller jag på med just nu. Det ska bli en bild av Benjamin, mitt yngsta barnbarn. ...

Av lailapersdotter - 21 maj 2013 12:13

                                                          ...

Skapa flashcards